poniedziałek, 16 czerwca 2014

Rozdział 1

-------oczami Łucji-------
Od razu po przebudzeniu sprawdziłam godzinę. Już 15:15 !!! Zbiegłam na dół gdzie zostałam mamę robiącą obiad. Dowiedziałam się że mój brat Louis wraz z kolegami przyjeżdża do nas w przeciągu 2 dni. Po zjedzeniu spaghetti i wysłuchania opowieści mamy poszłam do pokoju by napisać do Ashley o przyjeździe jej idolów. Umówiłyśmy się do pizzerii razem z Hubertem i Marceliną. Ubrałam się w :
Gdy doszłam na miejsce była już 17:00. Zamówiliśmy Giganta Farmerską i po 2 szklanki pepsi i lemoniady. Zrobiliśmy "milion" zdjęć, gdy nagle Marceliną musiała iść do domu. Hubert poszedł ją odprowadzić na przystanek, a następnie wrócił do nas. Posiedzieliśmy jeszcze chwilę w lokalu i już po kilku minutach udaliśmy się do mnie do domu. Urządziliśmy wieczór filmowy.
- Oglądamy ......!-krzyknął Hubert
-No co ty ?! To jest po Angielsku !- zdziwiła się Ashley. 
-Nie wiem jak wy ale ka mam angielski na studiach wiec dam radę.
- Dobra oglądamy ! - zgodzili się chórem.
Przesiedzieliśmy do 3 w nocy. Ashley i Hubert musieli już iść do domów, wiec ja też postanowiłam iść spać. Jak zwykle usunęłam w czerwonej koronkowej bieliźnie i luźnej koszulce 1D:

-------oczami Harrego-------
Gdy dojechaliśmy pod dom mamy Lou zobaczyliśmy, że ta wchodzi już do samochodu.
-Chłopcy, ja niestety musze jechać do pracy. Rozgośćcie się i zwiedźcie dom. Tylko uważajcie bo w jednym z pokoi śpi taka młoda dama - następnie skierowała się do Louisa- Jeśli chcesz się dowiedzieć kto to taki to przeczytaj ten list. Tylko nie bądź zły, bo to było dla twojego dobra.
I odjechała...
-------oczami Louisa-------
Wystraszyłem się co to mogło być. Postanowiliśmy iść do ogrodu i wspólnie przeczytać ten list. Gdy weszliśmy na ogród wszyscy stanęli zachwyceni. Dopiero wtedy odkryliśmy jak ten dom jest duży i jak tu pięknie:

Usiedliśmy na leżakach i zacząłem czytać na głos:
Drogi synku!
W tym liście chciałabym Ci wyjaśnić kilka spraw. A mianowicie masz ukrywaną przed tobą siostrę. Ponieważ twój tata zabronił mi tobie o niej mówić. Rozstałam się z nim po tym gdy zdradziłam go z moim szefem. To właśnie mój były szef jest ojcem twojej siostry Łucji. 
Po drugie mam  do was prośbę 
-je mówcie Łucji o tym co pisze w tym liście bo ona nie wie kto jest jej ojcem.
I teraz następuje ta chwila, w której muszę Ci wyjawić coś o czym nie wie nikt oprócz mnie.
- Mam AIDS... zdradziłam się tym właśnie wtedy od mojego szefa. Zostało mi niewiele życia, dlatego chcę by ktoś o tym wiedział. Proszę nie mówcie nikomu, nawet mojej córce.
                                       xx Jagoda
PS. Wrócę późno więc macie czas by zaprzyjaźnić się z siostrą/koleżanką.
PS.1 Tu macie kod do domu: 698726.

Gdy skończyłem czytać wszyscy zasługi w bezruchu...Czyli ja mam siostrę, musze ją zobaczyć !
-------oczami Nialla-------
Nagle Lou zerwał się z miejsca. Wszyscy pobiegliśmy za nim... Przeszukaliśmy wszystkie pokoje. Nagle doznałem olśnieni. Pewnie śpi... A sypialnie są zazwyczaj na piętrze. Wbiegłem po schodach i skierowałem się do zamkniętych drzwi. To co zobaczyłem zwaliło mnie z nóg. Na łóżku leżała piękna blondynka w czerwonej koronkowej bieliźnie i luźnej koszulce 1D, która podwinęła się do góry przez co ukazywała co się pod nią skrywało. Wyszedłem z pokoju i zawołałem chłopaków. Oni wbiegli do pokoju i stanęli.
-O qwa !- wyszeptał Harry.
Liam i Louis postanowili ją obudzić wiec zaczęli skakać po jej łóżku. Pi chwili wszyscy do nich dołączyliśmy. 
-------oczami Łucji-------
Co oni tutaj do jasnej cholery robią ?! Postanowiłam grać w ich grę...

--------------------------------------------------------------- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
I co sądzicie o pierwszym rozdziale ??? Jakoś nie jesteśmy do niego przekonane, ale niech będzie. Jeśli ktoś jest chętny to poszukujemy osoby chętnej do zrobienia szablonu... I prosimy komentujcie, dla was to tylko chwila a dla nas duża motywacja!    AP i JJ

2 komentarze:

  1. Ciekawie :D Nie mogę się doczekać nn ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzisiaj natknęłam się na tego bloga ^^
    Rozdział świetny <3
    Czekam na nexta ;))

    OdpowiedzUsuń