czwartek, 12 czerwca 2014

Prolog...

Przeczytajcie notkę pod rozdziałem... ↓

Jestem zwykłą 18 letnią dziewczyną mającą normalną rodzinę i chodzącą na zwykłe studia. Jednak wszyscy się dziwią moimi ciuchami, domem (który jest ogromny) i moim nazwiskiem... Na nazwisko mam bowiem Tomlinson. Łucja Tomlinson. Tak wiem, wy też pewnie się dziwicie. Tak jestem siostrą tego sławnego Louisa, lecz nie mam się czym chwalić bo on nawet nie wie o moim istnieniu. Opowiem wam jak do tego doszło : 
Gdy miał on cztery lata , jego tata (były mąż mojej mamy Jagody) dowiedział się że Jagoda zaszła ze mną w drugą ciążę. Ale tym razem ze swoim szefem. Po tym incydencie postanowił wziąć rozwód, zerwać z mamą wszystkie kontakty  i wyjechać do Anglii. Wygrał sprawę i mógł wziąć syna ze sobą. Pozwolił mamie widawać się z jego mamą pod warunkiem, że Jagoda nie wyjawił Louisowi że ten ma siostrę. Bo ojciec nie chciał by jego syn wiedział co robiła jego mama.Jagoda spełniła tę obietnicę i dalej często z nim rozmawia. Niedawno mama była w Anglii na pogrzebie swojego byłego męża który zginął w wypadku samochodowym. Louis bardzo to przeżył, a mama pomogła mu przetrwać ten smutny czas. Ale dalej nie mówiła mu nic o mnie. Niedawno pojawił się mały problem, ponieważ 1D do którego należy mój brat wyrusza w trasę koncertową po Polsce i postanowili w ten czas ( 6 miesiecy ) zamieszkać u  mojej mamy w domu. Tata Louisa już nie żyje wiec mama może powiedzieć mojemu bratu o moim istnieniu. Lecz najtrudniejsze jest to dla mnie samej. Milion myśli zalewa moją głowę... Boje się reakcji Louisa, jeg ok kolegów z zespołu i prasy. Czy moje życie nadal będzie takie samo? Takie normalne ? Czy w końcu znajdę miłość swojego życia ? I co z tego wszystkiego wyniknie? Ojejku właśnie zerknęłam na kalendarz... To już dwa dni do ich przyjazdu. Nadal nie wiemy o której przyjadą i kiedy mama zdecyduje się mu o tym powiedzieć. Już sama nie wiem co mam robić. Najlepszym rozwiązaniem wydaje się czekać na to co się wydarzy... 
-- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
I jest prolog !!! Proszę was komentujcie bo chce wiedzieć czy ktokolwiek to czyta. Sorki ale zapomniałam wam napisać że ten blog będzie o one direction, lecz to można wywnioskować z adresu http... Do zobaczonka ;** JJ

3 komentarze:

  1. Masz już pierwszą czytelniczkę ;d Z niecierpliwością czekam na 1 rozdział.
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! Prolog bardzo fajny mysle ze bede czytać. A i tak wogóle to wiesz ze to jest Louis Tomlinson a nie Tomlison?
    Tak tylko pytam i mam nadzieję ze sie o to nie obrazisz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sry, to była autokorekta ;) Nawet tego nie zauważyłam... Dzięki za info już zmieniam... ;**

    OdpowiedzUsuń